SPLETNA LEKARNA- SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA, DECEMBER 2021
Izdajatelj: Lekarna Zupančičeva jama, Suzana Levanič mag.farm. koncesionarka
Naslov: Železna cesta 16, 1000 Ljubljana
Pravna oblika: Registrirani lekarnar
Dejavnost: G 47.730 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah
Datum vpisa: ……..
Vpisna številka: ………
Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana
Matična številka: 1971085
Davčna številka: SI79162924
Zavezanec za DDV: DA
Odgovorna oseba: Suzana Levanič
Verzija: 1-2022
Datum: 22.2.2022
1. SPLOŠNO
Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje spletne lekarne, pravice uporabnikov in poslovne odnose med
prodajalcem in kupcem (v nadaljevanju tudi smiselna uporaba termina »uporabnik«).
Splošni pogoji »Spletne lekarne Zupančičeva jama Ljubljana« (v nadaljevanju spletna lekarna) so sestavljeni v
skladu z:
Zakonom o zdravilih (ZZdr-2, ULRS 17/2014),
Upravljalec spletne lekarne je Suzana Levanič mag.farmacije- koncesionarka (v nadaljevanju »upravitelj«), ki je
hkrati tudi prodajalec.
Za izvedbo nakupa v spletni lekarni uporabnik potrebuje uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime je naslov
elektronske pošte, s katerim bo uporabnik posloval s spletno lekarno. Uporabniško ime in geslo tako uporabnika
opredeljujeta kot kupca in ga povezujeta z ostalimi vnesenimi podatki.
Za izvedbo nakupa ni nujno potrebna registracija, z registracijo pa uporabnik pridobi pravico do nakupa ter tudi
druge pravice, ki jih uresničuje spletna lekarna, ko so obveščanje o novostih in drugih objavah, nasveti
strokovnjaka in podobno.
Z vsakokratno potrditvijo ali z registracijo uporabnik sprejema splošne pogoje poslovanja in druge najpogosteje s
posameznim izdelkom povezane posebne pogoje ter vse spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.
Spletna lekarna in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji.
Pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost pa s spletno lekarno uredi medsebojne obveznosti s
pogodbo, kjer opredelita splošne in posebne pogoje sodelovanja. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali
fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastniško vlogo,
zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
2. DOSTOPNOST INFORMACIJ
Upravitelj uporabniku vselej zagotavlja informacije o:
1. identiteti prodajalca – ime družbe, sedež, registrsko oziroma matično številko,
2. kontaktnih podatkih, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta in telefon),
3. bistvenih značilnostih blaga in storitev vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,
4. dostopnosti blaga ali storitev v spletni lekarni, ki naj bi bili dostopni v razumljivem roku; o dobavljivosti in
roku dobave je uporabnik vsakokrat obveščen po elektronski pošti,
5. pogojih dostave izdelkov ali izvedbe storitve in sicer najmanj o možnih načinih, krajih in rokih dostave,
6. vseh cenah, ki so jasno in nedvoumno določene s prikazom strukture cene – neto cena izdelka ali
storitve, davek na dodano vrednost in stroški dostave,
7. načinih plačila,
8. veljavnosti ponudbe,
9. rokih, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop ter morebitnih stroških vračila
blaga,
10. postopkih reklamacij in pritožb.
3. UPORABNIK
Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je zaupno in
znano le uporabniku.
Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba,
pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
Ob registraciji mora uporabnik vnesti naslednje osebne podatke:
4. MOŽNOST NAKUPOVANJA:
Za fizične in pravne osebe veljajo omejitve nakupa zdravil brez recepta.
Ob tem za pravne osebe veljajo še z zakonom opredeljene omejitve gotovinskega plačila. Nakupovanje v spletni
lekarni za pravne osebe prodajalec in kupec lahko dogovorita s pogodbo, kjer opredelita posebne pogoje
poslovanja.
5. IZDELKI IN CENE
Nakupovanje v spletni lekarni poteka v slovenskem jeziku v času odprtja lekarne, delovni čas je objavljen na
spletni strani lekarne. Izdelke uporabnik izbira in naroča iz seznama izdelkov v spletni.
Uporabnik po oddaji naročila dobi na eNaslov potrditev naročila in ostale potrebne
informacije za izvedbo nakupa.
Cene v spletni lekarni so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v
okviru ponujenih možnosti plačila.
Posebne cene v spletni lekarni so označene. Te cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma so veljavne tiste
cene, kot so bile veljavne v času, ko je naročilo sprejeto v informacijski sistem upravitelja.
Vse cene v spletni lekarni so navedene v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost – DDV, razen pri izdelkih,
kjer je to posebej ali drugače navedeno.
Cene izdelkov in storitev v spletni lekarni se spreminjajo. Cene se oblikujejo tudi na osnovi akcijskih in
promocijskih cen. Kljub naporom, da bi zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni
napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena med obdelavo naročila spremeni, bo prodajalec kupcu
omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil alternativno rešitev.
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov.
6. NAČINI PLAČILA
Upravitelj omogoča naslednje načine plačila s/z
Upravitelj uporabniku – kupcu izda račun na trajnem mediju.
7. POSTOPEK NAKUPA
7.1 Sprejem naročila, potrditev naročila, dostava in prevzem izdelkov izvaja spletna lekarna.
7.2 Omejitve prodaje izdelkov
Upravitelj lahko omeji obseg oziroma količino izdelkov, ki jih lahko kupec kupi. Tako v skladu s prvim odstavkom
60. člena Pravilnika o razvrščanju, predpisovanju in izdajanju zdravil za uporabo v humani medicini je izdaja
zdravil brez recepta omejena, in sicer:
Zakon o zdravilih (ZZdr-2) in Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o zdravilih (Zzdr-2A), določa da je
kupec – posameznik ali posameznica je določena ali določljiva fizična oseba, ki se jo lahko neposredno ali
posredno identificira.
V kolikor upravitelj posumi na zlorabo nakupnih možnosti, lahko kupca kontaktira in/ali naročilo zavrne. Na
podlagi tega določila si upravitelj pridržuje pravico, da v primeru preseženega števila enot zdravil brez recepta
naročeno število enot zmanjša.
Iz navedenih razlogov si upravitelj pridržuje pravico do zavrnitve izdaje zdravil brez recepta pravnim osebam, ki
ne spadajo med izvajalce zdravstvene dejavnosti in zdravil ne uporabljajo pri izvajanju zdravstvenih storitev.
Izvajalec zdravstvene dejavnosti ob nakupu vnese identifikacijsko številko ZZZS. Identiteto takšnega uporabnika
ob oddaji naročila preverimo.
8. PREVZEMNA MESTA
Upravitelj omogoča osebni prevzem naročenega blaga na prevzemnih mestih:
Lekarna Zupančičeva jama, Železna cesta 16, Ljubljana.
Uporabnik ob naročilu označi prevzemno mesto, v kolikor ni izbral dostave z dostavno službo se strošek dostave
ne obračuna.
Osebni prevzem je možen v Lekarni Zupančičeva jama, v okviru delovnega časa lekarne, od ponedeljka do
petka od 8.00 do 19.00 in ob sobotah od 8.00 do 12.00. ure.
V primeru osebnega prevzema ni stroškov povezanih z dostavo izdelkov.
9. STROKOVNA PODPORA IN SVETOVANJE
Za strokovno podporo in svetovanje ob nakupu preko spletne lekarne smo vam na voljo na telefonski številki
(01) 4735-521 ali na elektronskem naslovu lekarna.zup.jama@siol.net
10. VRAČILO BLAGA, REKLAMACIJE IN GARANCIJA
10.1 VRAČILO BLAGA
Na podlagi 43.č člena Zakona o potrošnikovih pravicah (ZVpot-UPB, ULRS 114/2006) kupec ne more vrniti
blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov ali je zapečateno in je kupec po
dostavi odprl pečat. To pravilo ne velja samo v primeru, ko je prišlo do napake s strani upravitelja in izdelki niso
bili uporabljeni ali odprti. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje posledica ravnanja,
ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.
10.2 REKLAMACIJE
Kupec lahko odstopi od nakupa v primeru reklamacije, ko lastnosti in izgled bistveno odstopajo od opisa v
spletni lekarni. Reklamacijo kupec sporoči na elektronski naslov upravitelja spletne lekarne
lekarna.zup.jama@siol.net. Upravitelj spletne lekarne bo po obvestilu pričel z reševanjem reklamacije.
V primeru reklamacije mora kupec vrniti blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je uničeno,
pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv sam kupec.
Upravitelj se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov v spletni lekarni. Kljub
temu se lahko slike, vsebine in sami izdelki spreminjajo s strani dobaviteljev, zato lahko prihaja do manjših razlik
dejansko dobavljenih izdelkov. Zato reklamacije blaga samo na osnovi slik niso mogoče.
Reklamacija se izvede na način storno računa in navedbe vzroka ter se hrani v lekarni 1 leto
10.3 GARANCIJA
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob
upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih
listih ali na računu. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V
slednjem primeru lahko kupec kontaktira upravitelja.
11. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV IN VARNOST
Upravitelj se zavezuje, da bo zbrane podatke uporabnikov obdeloval izključno za namene poslovanja spletne
lekarne in jih ne bo posredoval tretjim osebam, razen v primerih, ko obstajajo za takšno ravnanje zakonske
podlage, na primer ob sumu spletne goljufije. Vsak registrirani uporabnik z registracijo dovoli hrambo in
obdelavo osebnih podatkov za potrebe izpolnitve naročila ter z naročilom povezano in potrebno komunikacijo.
Če je ob registraciji uporabnik podal izrecno dovoljenje za obdelavo podatkov za namene neposrednega trženja
in proučevanja nakupnih navad, se ti podatki lahko uporabijo tudi za te namene.
Upravitelj hrani osebne podatke o uporabnikih – kupcih, ki jih vnesejo ob nakupu 2 leti, pri registriranih
uporabnikih pa še vse obvezne podatke in izbirne podatke, ki so jih le-ti vnesli ob registraciji. Dodatno upravitelj
hrani še: